tidsfördriv! =)

Jag heter: julia
När fyller du år: 9 april
Tycker du om någon just nu: ahrå
Om sex månader: kommer du dö (6)
Jag samlar på: majs
Gröna eller röda äppeln: grrröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: inte andrea iallafall =)
gillar du golf: nej -.- andrea gör
Vilken tid gick du upp idag: fem över sju
Har du sovit i din egna säng inatt: jaaaa
Om inte, vems: din mammas
Har du strumpor på dig nu: ja <3
Hur svarar du i när det ringer i din mobil: hallå lr hej dt är julia -.-
Vad ska du göra ikväll: spela sims, mohahaha
Är det okej att gråta: aaaaaaaah
När grät du senast: förra veckan tror jag faktiskt
Vilken årstid tycker du bäst om: sommar och vår och ibland vinter
Laddar du ner musik och film från Internet: om jag orkar =)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka till polen och bosätta mig med hund
Bär du glasögon eller linser: nejjjjj
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nae
När går du upp ur sängen på helgerna: mellan 10-1
Har du piercing: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. lr?
Om ja,var: öronen, vill ha i naveln, läppen och tungan!
Vill du gifta dig: kanske
Vill du ha barn: om dom inte är jobbiga kanske =)
Solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat: jag äger!!!!
Gillar du att dansa: jaa för jag är bäst
Hur vig är du: mega vig
Vad dricker du helst när du är törstig: fanta!!!!!!!!!!
Vilken är din favoritglass: sandwich eller twister (L)
Tror du på ett liv efter döden: kanske
Tycker du om sushi: NEEEEEEEEEEEEEEj.... men jag har aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: chips och godis och fanta =) haha tjokkis <3
Bor dina föräldrar tillsammans: jaaaaaa
Har du tandläkarskräck: nejjj för jag är ingen tönt som andrea :)
Vad heter du i mellannamn: eva matilda -.-
Vilken ögonfärg har du:  blå, gröna, gula
Vilka hår färger har du haft: blont, brunt, svart, rött ^^
Naturliga hårfärg: blond
Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa kanske det liksom
Biter du på naglarna: jaa men mst sluta :k
Är du beroende av något: mobilen men inte lika mkt nu duktigt :)
Hur ofta tränar/motionerar du: två gånger i veckan *yeah*
Vad tränar du: vet inte
Senaste låt du hörde: chillin' - lady gaga & wale
Vad gör du på helgerna: är med kompisar och vet inte
Vad vill du göra helst nu: sova 
Brukar du bädda sängen: händer väl ^^
Hur många timmar sover du på en natt: brukar inte räkna sånt :D
Senaste bok : pojken som överlevde tror jag
Har du kysst någon under den senaste veckan: aah
Har du haft sex under den senaste veckan: nej
Isåfall vem: - greger (L)
Vem pussade du senast: VADÅRÅÅÅ :D
Vad var det senaste du sa: du får snacka me mamma ist ^^
Önskar du att du bodde någon annanstans: aa ibland
Vem kramade du senast: jimmie tror jag ^^
Saknar du någon nu: aaahrå
Isåfall vem: VADÅRÅÅÅÅÅÅÅÅ :D
Hur många lampor har du i ditt rum? fem -.-
Har du några husdjur: aa
Vad heter din första husdjur: sheeta eller husse :D
Vem ringde dig senast: mammiiiii
Vem ringde du senast: vendela
Vad är du allergisk mot: pälsdjur och hö, HÖHÖ :D
Var du glad igår: jarååååååå :D:D
Vad är din favoritfärg: vetifään
Sminkar du dig: ahrå
Hur ser ditt rum ut: förjävligt
 Du älskar: mina kompisar, musik, min dator &mobil, och eh... en annan :D
Känner du dig värdelös: jag är bäst :D
Känner du någon som har tagit självmord: nej
Har du somnat i skolan någon gång: inte somnat -.-
Tror du på gud: NÄÄÄÄÄÄ :D



Kommentarer
Postat av: mikaela ö

gör det nå om jag tar frågorna? (a)

2009-09-08 @ 18:29:54
Postat av: wictoria

jag samlar på majs, haha :)

2009-09-09 @ 16:20:26
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0