Onsdagar = skjut mig!

Imorse letade jag som en dåre efter ett gammalt kort på mig,
Som jag skulle ha med till bilden idag!
Stressade sen iväg till skolan och dagen började med So.
Sedan Sv-Mt-Id-No-Bi-Eng. Jobbigaste dagen nu avklarad!
Nu är jag hemma och gör typ ingenting, ska plugga lite engelska om jag orkar..
Igår var det Idol och vissa kan man ju bara håna! & vad fan gjorde kissies bror där?
Aja.. Men några var iallafall riktigt bra, och då blir nog inte allt ett fiasko trots allt.
Senare vill jag ut (!), vet inte om Jimmie kunde vara, får se. ♥

Kommentarer
Postat av: wictoria

Haha, de tog ju vidare kissies bror för att han var dålig:) Synd att de inte tog vidare kissie bara..hade velat se henne!

2009-09-09 @ 23:22:04
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0