Måndag...Två veckor kvar.

shobre (h) 
Skola idag efter en skitskön helg. Började 09.50 med So, som vanligt gjorde inte jag och Andrea mycket som hade med ämnet att göra. Whatever.. B-språk med Lovisa, lika roligt som vanligt. Lunch. Ma, jo jag och Andrea fick reda på att vi låg en vecka efter i planeringen, BRAA(y) Fysik, hahaha, hur roligt kan man ha med en spegel och sol? Sist Sv, läste i boken och sen i tjugo min skulle jag och min "grupp" snacka ihop oss om teatern vi ska göra.. Fyfan säger jag bara. & vi verkar vara dom ända som har lite fantasi höhö. 
Efter skolan åkte jag hem till Towe, var väl där 1,5 timme ungefär :) vi skulle baka men hon hade typ ingenting hemma, så då skulle vi göra smoothie, HAHAH, gott! 
Nu sitter jag hemma och har pluggat matte eftersom jag är sämst. Snart blir det sätta igång med Matte läxan tills imorgon oxå, och sedan plugga engelska

Maybe you need a wake up call, cause you're too comfortable. 
You think because you've bagged me, you don't have to work at all. 
It seems like I gotta do wrong, to get your attention. 
But maybe when I call this man up, you'll finally start to wake up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0