Kvällen

Jahaaaa.... Ikväll har jag suttit och spelat Sims. FAN VAD ROLIGT....? njaaaa... Skulle hellre velat varit hos frida 8-| ajja..... Imorgon ska mamma och pappa på bröllop, så på kvällen är jag och Malin ensamma hemma, fest på vårat vis med oss själva, mohaha, :D 
Nu bjuder jag på en drös med bilder på mig ;) ursäkta min dåååliga webcam och allt men aja! Ska kööpa ny, jag lovar :D ♥
Okej, dom andra var ganska pinsamma så det räcker sådär tkr jag :D
Nu ska jag fortsätta dampa lite på msn med Philip och äta godis,
F Ö R J A G Ä R T J O C K .... ikväll :) puss!! ♥

Kommentarer
Postat av: wictoria

sötast är du!<3

2009-09-06 @ 17:43:28
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0