jag har sjukt tråkigt!(y)

Personlighet;
Vad heter du? julia nordén
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? ja vene
Vart bor du? hackefors
Hur lång är du? 159
Ögonfärg? gröna/blåa/gula
Hårfärg? blond

Skulle du vilja;
Krama någon nu? ja
Hålla handen med din älskade? varför inte?

Pratar du fortfarande med;
Personen du kysste senast? ja
Han som sa jag tycker om dig, för första gången i ditt liv? inte ofta ;/
Han som fick dig att gråta sist? ah,
Hon du klappa till senast? haha ja

Brukar du;
Krama dina tjejkompisar? ah visst
Strula på fester: näe
Snacka i mobilen flera timmar om dagen? nope
Skolka? nej

Har du;
Ljugit för dina föräldrar? eh ah :p
Sovit i samma säng som det motsatta könet? aao
Sovit mellan två killar/tjejer? japp
Ljugit för en vän? ah
Rökt/snusat? ja
Rökt brajja? nej
Gjort bort dig ordentligt någon gång? jajamen

Kläder;
Vad använder du just nu för jacka? använder ingen
Vad använder du just nu för skor? typ cp skor
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? massaaa
Vad har du för skostorlek? 36-37

Senaste personen som;
Du pratade med? andrea
Du gick på bio med? andrea
Du gick på stan med? vendela och malin
Du kramade? linnea/johanna
Såg dig gråta? vet inte
Skällde på dig? mamma såklart?
Du hade sex med? är oskuld

Har du någonsin;
Bråkat med ditt husdjur? haha kanske
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? haha aah
Är du ensam nu? nej andrea ligger bredvid mig och läser *osocial* ;)
Vill du gifta dig? kanske
Vill du ha barn? nu? kanske

Extra stuff;
Tar du droger? självklart
Vem är du mest rädd för? andrea
Vad är du mest rädd för? att dt inte kommer funka
Vilka kläder sover du i? stor tröja, trosor
Vart vill du gifta dig? vet inte?
Kör du bil? nääe
Har du ett jobb? skolan
Gillar du att ha folk omkring dig? ahrå
Är du ett hälsofreak? verkligen inte
Har du någon tatuering? nej, ge miiiiig!

De senaste 48 timmarna har du;
Gråtit? neej
Köpt något? ja
Varit sjuk? nope
Sjungit? jaa!
Sagt 'jag älskar dig'? ah tror dt iaf
Träffat någon ny? no
Saknat någon? hela tiden
Kramat någon? jaaaaaaa
Kysst någon? nej

Vilken;
Tidning läser du? om jag läser ngn, blire solo
Buss åker du oftast? 16-17
Frisyr har du nu? toffs
Dag fyller du år? 9 april

Senaste;

Film du såg? Patrik 1,5
Sak du stal? då jag åkte fast, mascara, haha
Mat du åt? det i skolan
Kille/tjej du kysste? jimmie
Du sa 'jag älskar dig' till? andrea, linnea eller malin
Låt du lyssnade på? Battlefield
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0