Infektion?

tjoooosan!!
skola idag, börjar 09.50 på måndagar och jag måste åka hemifrån tjugo över nio, och jag försov mig till nio idag, inte bra... stressade iväg till skolan iallafall. började med so, gick typ igenom veckan, jobbade inte mycket! sen b-språk med lovisa som jag förövrigt är sur på haha, du kan va fjortis! sen lunch, malin har damp och det märkte nog alla där inne. sist vart det matte, hade vikarie helt störd, gjorde ingenting där heller.
sen cyklade jag hem och jag är så trött så jag ska nog lägga mig o sova snart. även hemma själv fram till sju-åtta så det blir skönt.
imorgon är det ledigt och det snackas om fest, vart? jag och johanna är sugna hehehe.
nu ska jag kolla runt lite på bilddagboken fastän det är världens tråkigaste, sen ska jag nog pyssla om mina små skavsår som kan utvecklas till infektion om det inte sker på rätt sätt, och jag kan inte gå rakt så mobba inte mig för att jag är handikappad men så går det. jaja! ha det bra pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asso usch vad ful design seriöst bytt till den " gammla" den var assnygg fan!

2009-09-28 @ 18:03:03
Postat av: Anonym

ahahahahahah tragiskt att typ våga stå för sin egen åsikt och för vem man är

2009-09-28 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0