i love the things that you do

hej där! 
igår kollade jag och johannaskräckfilm - house of wax - finns det läskigare? & så är den sjukt disgusting. aja, vi la oss runt ett iallafall. idag gick vi upp vid tolv ungefär, knappt gjort ett skit idag. kollat tv, fixat oss, tagit kort
mamma kom sedan och hämtade mig, vi åkte upp till polisen, sen handla och sist åka och hämta ida och alex. idag är jag sjukt trött och jag hatar verkligen höst/vinter.. uek! imorgon är det orientering i vidingsjö 09.07... hm... man kan ju undra hur det kommer gå. sen fredag är det teater, så det är ganska slappt! på lördag är det fest men vet inte om jag kan, för ska upp tidigt på söndagen, fucking äckel konfa:( 

Kommentarer
Postat av: FRIDA SVENSSON

vadå "house of wax" är läskig, så jävla seg blir man av den, händer ju inget läskigt :p <3

2009-10-01 @ 21:10:34
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0