I dont wanna lose control

Skola idag som vanligt, började åtta med syslöjd. Sen håltimme i en timme och tio minuter ungefär.. En sån sjuk grej är att en kärring anklagade mig idag av att ha snattat! :o hon kom från ingenstans och sa åt mig att gå till kassan och betala för dt jag hade tagit? Jävla bitch fan :p
Ah iaf, sen vart det kort matte lektion, och sist b-språk med lovisa :D 
Efter cyklade jag och Andrea hem till henne, hade ju våran "plugg dag" idag..
Men ah.. Vi bakade istället och det blev ju som det blev, HAHA, fail! :D
Sen mötte vi upp Towe vid fem ungefär, cyklade hem till mig, bytte om och sånt.
Sen tog vi våra cyklar till hackeforsgården och hade konfa HAHAHA, fan kmr dö!
Imorgon är det onsdag och skoljogg, om jag inte skriver något inlägg imorgon är det för jag är död! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0