I dont know anything.

JAA, kolla bara på rubriken. Vi har engelska prov imorgon och jag kan ingenting. Skola idag, två lektioner och sen slut. Åkte hem till Andrea och gjorde ingenting, kollade lite tv och så. När vi skulle tillbaka till skolan för att gå promenad (eftersom vi inte skulle vara med i simhallen) så började det spöregna, och då menar jag verkligen SPÖREGNA. Blev helt jävla dyngsura, och sen vart det bara vänta. Sen kom läraren och hon sa att om det hade slutat regna om tio min skulle vi ut. Just när det hade gått tio hade det slutat, så vi gick ut. När vi hade kommit förbi centrum började det igen, lyckat(y) så vi vände och gick in till hemkunskapssalen och bakade mohaha:D 
Sen kunde inte min pappa hämta mig på typ en timme så jag var kvar i skolan, var med på 8A2s lektion, bella och ida är FÖR BRA på matte asså(y) sen åkte jag hem, och under den tiden har jag hunnit städa i köket och hela mitt rum. Nu måste jag sätta mig med engelskan:( kl 7 äre konfa! BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0