I can´t give up on this love.

Hej hej hej hej, hemskt mycket hej! (uttjatat!)
Skola idag då, började 08.00 med So, gjorde ingenting på lektionen eftersom jag var sur på Andrea mohah!;) Sedan rullade dagen på med Sv, och vi gjorde om våran teater helt och hållet haha. Mentorstid, gick igenom morgondagen och nästa vecka om orientering och simhall. Idrott, orientering i Kåpen (?) med Andrea och Felix, gick ju riktigt bra för oss fan(y) Efter det var det lunch på schemat och jag, Johanna, Vendela, Andrea, Linnea m.f. ägnade våran lunchrast till att jaga araber/sär som är kära i Linnea o Vendela, hahahah, fyfan vad jobbigt. BTW MALIN ÄR HANDIKAPPAD MED SINA KRYCKOR :) Efter det var det no/kemi, gick ju bra för mig, Angelica o Malin...eller? Bild, eftersom jag inte hade ngn bild fick jag oxå måla av Towes bror, öron? :D Sist engelska, gjorde massa skit.. Haha. 
Sen kom min mamma och hämtade mig och det var väl tur det, nu sitter jag här och borde egentligen plugga eftersom vi har matte-förhör imorgon plus engelska prov på fre... Jaja, jag är ju ändå bäst så:D

Kommentarer
Postat av: malin

de gick fan bäst för oss ;) hah

2009-09-24 @ 07:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0