Hur ska jag kunna glömma bort det?

Nu sitter jag hemma och är lite småstressad, 
Men kan berätta om dagen lite snabbt!
Började åtta med syslöjd, slappt, gick typ bara igenom.
Sen blev det matte, kort lektion på 40 min, det gick ju bra Andrea right? :)
Sen b-språk, hade tänkt vara i 26an MEN EFTERSOM EN VISS
JOHANNA ÅKERBLOM VAR SJUK IDAG OXÅ så var jag inte där,
Satt i korridoren och kollade på allt folk och väntade på Andrea.
Sen när hon äntligen slutade åkte vi hem till henne och då var klockan
Typ tjugo i tolv, chiiiill! Åkte till stan, letade efter shorts åt Andrea
Men det fanns självklart inga. Sen köpte vi present till hennes pappa,
Sen satte vi oss på ett café :) Efter ett tag tog vi bussen hem,
Satte oss och pluggade direkt typ!! Hann med 6 läxor idag, REKORD!
Fan vad vi är bra!! :D Nu ska jag typ föna håret och sminka mig lite snabbt,
Sen drar jag ut, och är med dom flesta munkenbarnen :)
Telefonen är med, byee! ♥


Snygg bild från skolan, haha!!
Läxböcker...
Sen såg vi ju (självklart?!) på fåret shaun! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0