Hur bevarar man kärlek?


Är så jävla uttråkad och om någon inte sysselsätter mig snart somnar jag!
Så någon...? :) [email protected] :D

Okey, jag vet att min blogg inte är stor men jag bloggar för att skriva av mig och jag är ingen annan än mig själv. Visst, jag vill kanske ha fler besökare men mitt liv kretsar inte runt min blogg, och jag har bättre för mig om dagarna än att spela in fula videoklipp hela tiden om hur extremt tråkigt mitt liv är. "heeeeeeeeej bloggeen *pusssss* idag har jag varit på stan och shoppaaaaat, hihihihihih, det var några fans som skrek mitt namn men så är det ju helt enkelt att vara mig?!"

Kommentarer
Postat av: wictoria

hahahahahhahahahahaha det där är ju förfan jaaag ;D

2009-09-09 @ 16:20:55
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0