HELG!

Skola idag, började kvart i nio. Skönt
Först engelska, och då fick vi typ massa papper om prov nästa vecka. Sen musik och vi hade vikarie(n) slutade under halva lektionen för då skulle vi ta skolfoto. Lovar att jag ser ut som damp:)
Sen idrott, hade utegympa-friidrott typ. Haha det gick ju som det gick. 
Efter det var det lunch och sedan teknik. Visade bara upp det vi gjorde förra gången, och vi slutade en halvtimme tidigare. Pga det så hade inte jag och Andrea nånting att göra, så vi satt bara och väntade på att Malin, Linnea & Vendela skulle sluta. Sen när dom äntligen kom, gick vi till gårn för att ha elevens val /musik. 
Jag & Johanna är riktiga sångfåglar om jag får säga det själv, och Amanda, Frida, Bella & Lovisa tror seriöst på att jag har ADHD, och det tror jag oxå:)
Jag & "Louise" (som egentligen är Johanna) blev utkastade från lektionen.. Vi som var så bra! :(
Gick ut och var i skogen, rökte, och sen gick vi typ runt. När vi tänkte gå tillbaka till lektionen hade dom redan slutat, så då gick jag till centrum med Johanna för hon skulle ta bussen hem och mamma kom dit. Vi handlade och jag är så jävla bra. När vi kom hem plockade jag ur diskmaskinen och plockade ner disk. Sedan städade jag & mamma skafferiet. Är jag duktig eller vad?! Men än är det inte slut... När vi gjort det, gick jag in i mitt rum och sorterade alla mina kläder, så det blev någon ordning på det. *applåderar*
Nu är jag äntligen klar! ♥

Kommentarer
Postat av: wictoria

haha hörde inspelningen

"elin och louise, gå ut härifrån"

2009-09-19 @ 11:14:20
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0