Hahaha, patetiskt...

Ajuste... Angående videoklippet på youtube när jag, Malin & Vendela dansar..
Det går runt snack -som jag hatar- om att vi är seriösa i videon, jag menar hallå?!
Tror ni seriöst vi inte har något liv och står och dansar för oss själva?!
HAHAHA säger jag bara, det är jävligt roligt att höra allt som går runt men tyvärr,
Vi är inte seriösa, men om ni älskar den och är avundsjuka är det erat problem!
"Har ni sett videon på fjortisarna? Asså dom är fan seriösa!! Kolla bara på dom..."

Kommentarer
Postat av: wictoria

hahhahaha älskar videon ju :)<3

2009-09-07 @ 20:35:47
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: Jullan

Svar till wictoria: Jag oxå :) hihi <3

2009-09-07 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0