Gårdagen = lyckad.

Igår:
Drog ju till Vendela, gjorde inte så mycket. Sen kom Malin, vi gick till video west och träffade Johanna, Tina, Julia, Wickan och Andey. Sen drog vi hem till Vendela igen. Då kom Towe, då fixade vi oss.. Sen gick vi hem till Åkerblom, fest. Jävligt lyckad kväll, förutom slutet eller? Gick hem till Vendela och sov.
Idag:
Sovit skitdåligt inatt, men iallafall. Vaknade vid tio och då var Malin gone, hon hade tydligen gått hem. Vendela sov en timme till, sen när hon vaknade åt vi frukost. Snackade om gårdagen och sånt, sen blev vi hämtade av min pappa. Vi skjutsade Vendela till stallet och nu är jag hemma, bakis. Blir att bara vara hemma idag!

Btw, blev några bilder med min kamera, men jävligt dåliga bilder, men jag glömde kameran hemma hos Vendela, hoppas jag får den imorgon i skolan så då dyker vissa upp. Wickan tog även lite bilder med sin mobil, så kanske tar av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0