En fredagkvääääll

Haha jaa vad finns det att säga om gårdagen?
Först skola, och direkt efter blev det att åka ner till polisen för att ta passfoto. Efter åkte jag till Johanna, fixade oss och gick till busstationen. Satt o väntade på bussen i typ en timme. Sen kom den, och vi åkte till Sturefors. Träffade foolk, var ju meningen att vi skulle ha lokalfest men ingen hade fixat lokalen innan, så när vi kom dit ville hon inte låna ut den, haha. F A I L. Då fanns det en mindre lokal vi kunde använda men nyckeln var borta eller något så vi virrade runt i Sturefors hela kvällen helt i onödan. Sen missade vi typ bussen hem fem gånger, sen kom den ÄNTLIGEN och då åkte vi till ekholmen. Jag, Johanna, Daniella, Erica, sara, Malin, Emil & Marcus gick hem till Jimmie där Jocke och Nicki oxå var. Slutade med att jag, Johanna, Sara o Malin sov där. Vi somnade runt 4 typ, sen har jag sovit skiiiiiiiitdåligt men jaja. Gick upp, tog bussen ner till stan och käkade på bk. Snacka om att vi tror att det fortfarande är sommar. Kallt var det igår iallafall.
Nu är jag hemma hos Johanna och vi är skittröga. Johanna snackade om att dra till tallboda ikväll, får se om jag pallar. Pusssssssssssssss :) ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla på bellbjj.blogg.se, hon härmar dig med att ha feta bokstäver på alla namn...

2009-09-29 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0