Bilderna från i lördags!

Först kommer lite bilder från Vendela innan:
Malin och Towe dampade lite ♥
jag, malin och towe ♥
jag och vendela ♥
avslutar det med en ego-damp-bild på mig ♥

jimmie, patrik, marcus och wickan ♥
rasmus, jocke, andey, alex och wickan ♥
malin och towe ♥
malin, towe och vendela. min hand oxå ♥
alex och jag ♥
vendela och jag ♥
vendela poosar för fullt, patrik och pave ♥
haha killar? ;o ♥
daniella i stolen, emil med erica och johanna över sig och gille ♥
vendela och pave ♥
johanna, pave, malin, towe och vendela ♥
vendela, jag och pave ♥ fan vilka fjortisar :)
vendela och towe ♥
manne och oscar ♥
johanna var på bra humör under hela kvällen ♥
dom coola....?
emil ♥
sista bilden får avslutas på vendela och johanna ♥
pavel och malin kikar även in, hihi.
tack för kvällen så sjukt värd!

Kommentarer
Postat av: wictoria

haha jag asså ;)

2009-09-22 @ 22:08:44
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0