But your the only one

Aha okej, om det är såhär du vill ha det!
Ska alltid bråka om en skitsak, och ta upp massa onödigt.
Så jävla lack blir jag, pallar det inte mera!
------------------------------------------------------
Ska vara hemma imorgon oxå, eftersom jag är sjuk
Men en viss person anser det som skolk för att Malin
Som mår dåligt både psykiskt och fysiskt ska komma
Förbi och snacka, aja, hon åker vid fem, och vid sju
Ska jag ta bussen med jimmie, jocke o nicki (?) 
Till frida, det blir nice! ♥

Kommentarer
Postat av: duvetvem

jag är iaf hemma för att jag är sjuk

2009-09-04 @ 19:08:14
Postat av: Vendela, i know its you.

Jag har oxå varit sjuk, och SO WHAT om jag skolkar, det är inte du som får skiten, det är inte du som får mina skitbetyg, OKEJ? Sköt ditt eget!!

2009-09-05 @ 01:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0