Booring!

Haha omg fin bild! :D
Tänk på en kille och fyll i 
Han är i din ålder - Nup
Han är lång - Kanske
Han är mogen - Haha näe
Han är söt - Ah
Han är oschysst - Nej 
Han är snäll - Ah
Ja kan säga allt till honom - Nee haha
Han är lätt att dela ett gott skratt med - Ahrå
Han är mobbad - Aah <3
Han är blyg - Näääe
Han har gjort dig ledsen - Jaa igår speciellt! :o
Han har gjort dig glad - Varje dag <3
Jag kan prata med honom om jag är ledsen - Lätt
Vi kan dela glädje tillsammans - Lätt
Jag har varit arg på honom - Aaah hahaha
Jag har skrikit åt honom - Absolut?
Jag har kramat honom mer än tio gånger på en kväll - Nixxxx
Han tycker att jag är snäll - Klart?!
Jag brukar tänka på honom - Alltid
Jag brukar sakna honom - Alltid
Jag brukar fälla tårar för honom - Alltid 
Han kommer lista ut att det här handlar om honom - Alltid :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0