Boooooring

Stannade hemma idag oxå, eftersom jag är sjuk och det dödar mig.
Min hals börjar bli bättre men mina ögon svullnar emellanåt,
Och min näsa rinner 24-7. Hoppas på att kunna gå till skolan imorgon,
För annars blire inget hos Frida på kvällen! Peppppppppp ♥
I love just who you are, I ain't gon try to change you.
You are a shooting star, that's why you are my favorite.


Nu ska jag sätta på en film, men vet inte vilken..
Knarkar halstabletter och te, smsa om ni orkar.
(Vilket jag hoppas ni gör för jag mår ju inte bra?!)
Blir arg på den där idioten på munken oxå, Evelina finns ♥

Kommentarer
Postat av: evelina

tack!

2009-09-03 @ 17:40:14
URL: http://www.readaboutme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0