Ändå värd lördagkväll?

ujujjuuj kul kväll!!
Jag o Johanna fixade oss, sen tog vi bussen till Tina som hade fest. Inte mkt drag i början men sen när mer folk kom blev de mkt roligt (y) dessutom tvingade Sara Johanna att ha klackskor, och då tvingade Johanna mig att ha det, så fick största skoskaven. Typ vid tolv vart vi utslängda eller ja vetifan vad, då drog alla till bussen, men jag och Johanna kom på idén att bada i tinnis så jaa vafan, man lever bara en gång, så vi gick ner i vattnet med bh, trosor och linne. Fan va skönt det var asså, haha. Vi vart ju inte lite blöta o kalla nej nej. Sen drog vi hem till Johanna och soooooov.
Imorse när jag vaknade hade jag största huvudvärken, ont i magen och allt snurra, götttt. Märkte oxå att jag var helt jävla blodig på hälarna, hmmm, undra varför? Ingen trodde ju på att jag hade skoskav :( Aja, sen drar jag väl hem vetifan vad jag ska göra men tyyyp sova. ♥
Bilder från festen kommer typ ikväll eller något sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0