11 månader

Idag är det äntligen F R E D A G!
Såå.. Vad ska jag göra?  Kan välja mellan att vara med Johanna, Wickan och massa fler personer. Eller träffa Izabella och Hannah m.f. (Jaaa, jag är sams med dom för er som inte visste det!) Eller bara vara hemma och ta det lungt.. Hmm...
Imorgon är det iallafall lördag och då är det planerat att jag ska sova hos Vendela! Vet inte vad vi ska göra, men vi hittar säkert på något som vanligt! ;) 

Nästa vecka blir det körigt i skolan, till tisdagen har jag matte läxa, och jag måste även jobba i vanliga matte-boken för jag ligger efter... Hehe... 
På torsdagen är det klädsim med skolan. Aldrig att jag tänker vara med! På fredag är det engelska-prooov, heeeeeelp. Dessutom måste jag jobba ifatt i So:n oxå, och sen måste jag skriva om våran "bro" i tekniken.. Sen kommer det förmodligen fyllas på med ännu mer, så får se hur den veckan blir.


Towe och den läskiga "lampan" igår
we know we gonna lose it someday <3

Kommentarer
Postat av: wictoria

Varför är du sams med dem haha?;)<3

Ofta du inte var med oss. Var med oss ikv ist då<3

2009-09-19 @ 11:15:09
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0