-

Nu är det såhär att jag ska
1. Jag hatar sjuorna!
Varför ska dom glo så jävla mycket? & varför ens existera? Ja, jag har själv varit sjua och vi var nog jävligt jobbiga men inget i skillnad med dom här...En helt annan nivå, och dom är inte jobbiga i sättet utan mer att dom glor så mycket och inte alls bryr sig om oss. Lite respekt måste dom väl ha, kom igen!?
2. Lättklädda?
Innan jag skriver något så vet jag att jag själv är lättklädd på bilderna från headern men jag har tröttnat på dom och är inte nöjd med bilderna.. Men iaf, ja hatar dem tjejer som lägger upp bilder på bdb och i fokus när dom sitter i bh/trosor. Dom gör ju för fan allt för att få killarnas uppmärksamhet, och det är bara äckligt. Killarna oxå, hur kan ni gilla sånt? Snacka om att gå efter utseende. Fy för er!
3. Sjuk?
Efter regnet idag har jag blivit jätteförkyld igen! Usch fy och blä!! Jag vill inte vara sjuk och speciellt inte nu! Helg imorgon och om två veckor drar jag till varmt place. Nej nej nej, tumme ner för det!


(Vet att bilden är mycket fin hahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0