Why dont you do something?

"TJA TJA BLOGGEEEEN"
Sitter i sängen/bäddsoffan just nu, Andrea tar bort sminket och sånt. Vi ska lägga oss och kolla på film, Wild Child. Jag har inte så många bra filmer på min dator, och den filmen är så hån på vissa, så det funkar helt OK! ;) 
Hmm.. Imorgon ska A åka hem ganska tidigt, så efter det blir det kanske städa mitt rum, och vid 4 åker min familj iväg, om någon vill ses är det bara att ringa! 
Vad har jag mer att berätta?... JO, jaag älskar videon på Antonias blogg på henne och Johanna, haha, så sköna ni är tjejer! ;) Plus så har jag tröttnat på Dessie, Kissie och Paow. Dessie uppdaterar sin blogg så jävla dåligt, Kissie skriver enbart om hur "snygg" hon är, och Paow har bara sugit extremt sen hon bytte. Men nog om det, har faktiskt aldrig tyckt om dom, bara läst för att sysselsätta mig. Ja ja, nu ska jag kolla runt på lite bloggar, vänta tills Andrea kommer och mysa med henne! Hörs imorgon puss!
Update:
Hade besöksrekord idag oxå! 
Haha wow inte mycket jämfört med Wickan t.ex. men det mesta jag haft:D

Kommentarer
Postat av: wictoria

haha berätta hur mkt?:)<3

2009-10-31 @ 02:52:05
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: anni

kan tipsa dig om fokis.se, sjukt rolig att läsa!:)

2009-10-31 @ 16:15:08
URL: http://xvetinte.devote.se
Postat av: wictoria

men berätta hur mkt besökare du hade då?:o

och som svar på din kommentar tkr jag det är jävligt dåligt attt du skriver så som du gör, eftersom hela min släkt läser min blogg. så bara sluta med det okej?! ;o

2009-11-01 @ 13:21:02
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0