"VAR ÄRLIG"

- du är feg om du inte gör den.

Har du ett par blåa string? nej
Vem var den senaste du pussade? malin tror jag:$
Vem var den senaste som pussade dig? haha vene
Vad har du för trosor på dig? mina f.d. favoriter hah!
Vad har du för bhstorlek? hah jag vet f aktiskt inte
Trivs du med det? haha helt ok?
Vem sov du senast med av samma kön? vendela, malin & linnea
Vem sov du senast med av motsatt kön? eh.. jimmie
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? haha jag orkar väl inte räkna
Gillar du nån nu? ja det gör jag
Vem strulade du med senast? jimmiee
Vad gjorde du inatt? SOV, gooott
Och i förrgår natt? SOOOOOV
Vad gör du innan du kan sova? smsa
Kan du prata med din mamma om allt? nej
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? ba nae sen ba blir man jätte tjock, haha dum fråga
Har du varit gravid? nej hah:D
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? haha näe(a)
Choklad eller glass? CHOOOKLAAAD
Push-up eller T-shirtbh? eh va?:D
String eller hipsters? i dont know?;>
Kjol/klänning eller jeans? jjjjeans


haha helt OK humor!;)♥


Kommentarer
Postat av: Wictoria

HAHAHAHAHAHAH:D

2009-10-21 @ 23:43:57
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0