this is your wake up call

hej hej hej!
skrev inget mer inlägg igår, 
min dator var helt lagg och jag var sjukt trött, så stängde av runt åtta. 
kollade på tv och gick och la mig skapligt!
idag var det skola som vanligt.
jävligt jobbigt att gå upp på morgnarna!
började iallafall med so och jag höll på att somna.
efter lunchen var det utvärderingar och gaaaah vad mkt vi fick gjort HOST.
äre ngra som är bra på att flumma så är det jag, amanda, angelica och andrea!
åkte hem och nästan somnade vid tvn. 
kom även på precis nu att jag har matte prov imorgon. EFTERLÄNGTAT!!!
mmhm.. jag måste plugga nu för jag kan ingenting, så puss!

ibland är det meningen att man ska hålla om varandra en sista gång
och sedan släppa taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0