skulle ge dig hela världen om jag kunde det

hejsan!! :) ♥
idag blev det att cykla till skolan och ha engelska i en kvart..?! fett ovärt
sen ta bussen ner till stan och angelika är en fucking ank-soptunna!! :) 
kollade på teater då... så jävla cp :o
sen tillbaka till skolan, mat och så.
sen hade vi teknik som vi skulle vara i landeryd på.
fick undervisning av två tanter om gamla grejer.
sen åka tillbaka till skolan och ha elevens-val!
mycket fram och tillbaka märkte jag.. jaja.. 
fick även se skolfotot, usch fy blä säger jag! :(
nu är jag hemma och ska plugga så jag inte har läxorna tills nästa vecka, skönt att vara utomlands utan läxor liksom! :) 
och dessutom är det bara tre ämnen so who cares.
skulle till johanna idag men eftersom jag har så mycket nu helgen innan vi åker så hinner inte jag det, antar att hon blev sur, men då får hon bli det för den här gången och sen inse sitt misstag.
aja.. nu måste jag sätta igång, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: wictoria

Hon ska vara med vicke.

2009-10-02 @ 20:13:01
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0