med louise

shooobreee!
igår kom louise wallin hem till mig, och vi snackade ut. verkligen skönt! sen typ satt vi lite vid datorn, kollar 17 again, dampade lite och sen lite allt möjligt. la oss vid tre ungefär. idag vaknade vi runt elva-tolv men gick upp vid ett. nu kollar vi på TV och sånt, hon åker hem.. jag vene :) men tror jag ska vara med antonia sen. 
och när jag ändå håller på o skriver, jag bara är tvungen att skriva det, inte för hon är värd uppmärksamheten men ändå. johanna, jag tycker att du kan komma hem till mig och säga till mig att jag är en fitta, istället för att skriva det på msn. för du är verkligen inte mogen, och jag behöver verkligen inte dig. 

Kommentarer
Postat av: wictoria

hahahahahahhahahahaha kung äru julia(K)<3

2009-10-27 @ 16:16:52
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: säg inget

synd tjejen att du är precis likadan, har du någonsin bråkat med någon irl. nej du bråkar med ALLA via internett, tönt.

2009-10-27 @ 17:54:47
Postat av: louise

moget att skriva " säg inget " på namnet. men jag tycker du har helt rätt, o om du nu bråkar över internet och dom tycker det är töntigt, varför gör dom likadant dådå? dom är ju störda ;p o hon har inte en endaste anledning till att vara sur heller? jävla bitch ju xD

2009-10-27 @ 18:58:26
Postat av: johanna åkerblom

hahahah det har hade ja missat.

2009-12-01 @ 17:17:44
URL: http://livetenligtkungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0