Matilda rydmark, äkta vän? no way dude!

kollade precis på andrea's blogg, inlägget om matilda. då blev jag lite fundersam, så jag kollade in på hennes blogg.. vad fan är det för fel på henne?! eller dig, hoppas du läser det här. du har fan inte engagerat dig alls, och du snackade inte ens om club sensation med oss, tänkte du ens på det?! NEJ, du tänkte bara på dina fucking nya fjortis-kompisar som är din "allt", eller hur? fyfan vad du är falsk. nu skyller du allt på oss, din fucking idiot, hur många gånger haru kommit ner itll lkpg sen du flyttade? EN FUCKING GÅNG. du sa att du skulle komma varje helg, för du skulle säkert inte hitta kompsiar där, men nej vaa, vem höll sitt löfte? fyfan för dig, 

  

Kommentarer
Postat av: andrea

så jävla rätt!

2009-10-19 @ 20:15:07
URL: http://aandreakarin.blogg.se/
Postat av: matilda

julia jag har inte ens sagt att jag inte skulle hitta nya kompisar?

jo jag har fan skrivit att jag saknar dig och er om du inte minns fel skrev jag in lägg på min blogg och jag har varit i linköping en gång, det är dåligt, men jag har fan inte skitit i er. jag har skrivit till dig på msn och allt. du kanske har förträngt den dagen du hade studie dag jag sa att jag ville att du skulle komma om du kunde och jag var uppe halva natten och inte kunde sova för jag saknade allt? och du kanske inte kommer ihåg när jag faktiskt sa men köp en biljett till clubsensation så kommer jag ner? DT kanske inte är så lätt att komma ihåg men vafan : " åk med dina nya kompisar" fan asså

2009-10-19 @ 20:44:15
Postat av: wictoria

Tänkte bara visa min åsikt om det här. Onödigt bråk! Visst, det hon skrivit och allt det är så dumt gjort. Hon som flyttade, inte ni osv..men att hon skulle åka ner varje helg, det är ju dyrt? och att hon inte skulle skaffa nya kompisar, det är klart man gör det!

2009-10-19 @ 23:56:34
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0