La la la

hej hej!
Vendela stannade som sagt här, och vi fixade oss, tog våra coola cyklar och cyklade till ekholmen. köpte godis, för det gör coolingar. sen cyklade vi runt runt runt och hade inget liv. stötte på en anka. 
sen var vi med Amel, Jocke och Nicki. kallt? jaa.
Efter ett tag drog Amel hem, då gungade vi andra. Vid tolv cyklade vi hem på våra coola cyklar. Nu har jag faktiskt fixat en blogg till Vendela, så jävla cool är jag. (evendela.blogg.se)
Snart ska vi väl lägga oss antar jag, för jag är grymt trött. V lika så? Hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Wictoria

om ni ändå cyklat överallt kunde du ju hälsat på mig.

2009-10-30 @ 13:45:51
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0