Jag längtar!

Nu kan man inte göra annat än längta som fan ♥
Natten till måndagen, mmmmmmh :)


Ikväll blev det lite av varje! Har hunnit

  • Handlat
  • Städat
  • Pluggat
  • Packat

Hm.. Blev iallafall inte mycket läxa!
I Svenskan ska jag läsa ut boken vi läser i skolan och sedan börja på "i taket lyser stjärnorna"
I Matten ska jag göra färdigt Diagnosen (rätta själv!!!) & sedan påbörja nytt kapitel.
I Engelskan ska jag göra glosor och läsa en text samt göra lite uppgifter i W-book.
Kommer inte alls bli svårt, engelskan & matten har jag avklarat innan söndag!;)


Ser det inte härligt ut?! ♥


Kommentarer
Postat av: Din älskling

jag kommer sakna dig!<3

2009-10-02 @ 22:46:33
URL: http://malinsandrafredrika.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0