its me and you now

halloo!
skola idag som vanligt, sovmorgon gaah vad skönt!
började med engelska som var slapp, läste bara.
sen var det musik och då spelade vi gitarr, var mkt bra!;)
sen var jag och andrea mattanter.
hahahahahahahahah säger jag bara.
sen teknik, cp hallå :o fattar ingenting,
sen skulle det varit e-val men den pallade jag inte.
ikväll är det club och jag sover hos vendela m malin och linnea.
så fort som möjligt åker jag till malin, fixar mig osv :D
och btw, jag har blivit beroende på johannas niktoin cigg... 

Kommentarer
Postat av: wictoria

haha asså den fick hon ifrån mig :S

2009-10-16 @ 20:40:35
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: amanda

men julia! towe sa ju att du skulle bli beroende;P haha<3

2009-10-16 @ 21:59:53
URL: http://amandahakansson.devote.se
Postat av: Anonym

MOGNA!!!! Sä jävla tuff man är mom man röker? Våga va vuxen istället för en person som inte har något självförtroende och som drar sig till slem

2009-10-18 @ 13:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0