i aint comin' back

hej hej hej!
idag var jag hemma igen, fan vad långtråkigt det är. gör samma sak varje dag, kollar på samma program varje dag.
jaja, men imorgon ska jag gå, för nu är jag bara förkyld.
idag har jag faktiskt städat mitt rum, OMG? bravo julia!:D
har även ätit och kollat på tv.. oprah.. varför har hon alltid samma samtalsämnen i varje avsnitt? :) idag handlade det iallafall om tonårssex, fatta vad pinsamt för tjejen och killen som var där med sina föräldrar:o usch!
jaja.. idag blir det plugga so so soooo, för jag antar att jag ska redovisa imorgon. såååå, puss!

gammal låt, men jag kommer ihåg när jag lyssnade på den här hela tiden, kunde hela låten...haha!♥

Kommentarer
Postat av: wictoria

älskar den låten!!

och fin kommentarsfältsgrej:D

2009-10-22 @ 16:17:14
URL: http://wickipedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0