grattis vendela♥

hejsan!!
har inte skrivit på hela dagen uj uj, men jag har faktiskt inte hunnit!
kan börja med att berätta om min skoldag.. började med engelska, läste ut boken och dessutom tutade det -brandlarm! hahahaa nej usch vad tumme ner på det! senare blev det musik och då spelade vi gitarr och jag kastade iväg mitt tuggummi. sen blev det idrott och då var det motorik, ganska kul faktiskt, men jag kan ändå inget.. ;) fick även omdömen i alla ämnen, nej usch. sen lunch-teknik-elevensval. på e-valet satt vi i samma rum som vi gjorde under musiken, så malin satte sig i mitt tuggummi hah!
efter skolan tog jag bussen hem med mina kära vänner malin och fjortisen vendela, riktigt trevligt eller vad säger ni. drog hem till malin, fixade lite ärenden på stan och sen drog vi vidare till vendela. dampade, dansade och slogs, aah precis som vanligt!♥
sen åkte jag och handlade med mamma, enbart för jag var tvingad till det. min familj var ju självklart tvungen att äta pizza just ikväll oxå, så satt på pizzerian i över en timme och väntade på tre onödiga pizzor!
nu sitter jag här hemma och peppar inför imorgon med east fm dunkandes i mitt rum! haha nej mobba mig inte, men det ska bli riktigt roligt imorgon! jaaa:D
& en grej jag kom på precis!:
när vi satt på pizzerian och väntade på pizzorna kom det in en fyllogubbe, blödde och hade faktiskt pissat på sig! hah, ja usch. stod typ och svor, så kom en f.d. polis och drog ut honom och han typ la sig på golvet som en bebis,hahah,ganska roligt att kolla på iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0