godmorgon!

godmorgon!
idag när jag klev upp ur sängen kollade jag på klockan
och då stod den på 13:37... coolt! ;)
gick upp och gjorde nudlar <3 och drack varm oboy mums, 
jag hatar verkligen hösten / vintern. visst den kan vara mysig på ett sätt men det är så himla grått och kallt och usch!
idag blir det att plugga eftersom det ändå bara regnar!
hmm vad mer...? stod i tidningen att Anna Anka eller vad hon heter tänkte lämna sin man. Helt från vettet eller? Aja, jag ska inte bry mig, aldrig tyckt om henne och kommer aldrig att göra.
Dessutom är jag genomförkyld, får hoppas jag inte blir sämre!

jag vill veta vad du tänker när du tänker på mig.
jag vill veta varför du beter dig så mot mig.
duger inte jag? varför blev det såhär?
jag skulle kunna skriva vem det handlar om, men det känns som det blir för mycket privatliv i bloggen..



Kommentarer
Postat av: Anonym

bellbjj.blogg.se största wannabe-dig bloggen.. :S

2009-10-03 @ 20:08:24
Postat av: bella

men palla vem bryr sig om vad du tycker "anonym"? hur orkar du en provocera ?

Jag härmar inte Julia?! Men jag tycker hon har en jättefin blogg :D

2009-10-03 @ 23:13:34
URL: http://bellbjj.blogg.se/
Postat av: julia

till anonym: ha-ha

till bella: yea go girl :D haha

2009-10-04 @ 14:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0