gårdagen, lyckad eller inte?

tja bloggen!
jaa.. har inte varit inne på datorn mycket, kan ju oxå bero på att jag har haft mycket och göra plus att mitt internet är så fucking segt! antingen är det virus eller så är det någon annan som är inne på vårat internet (!!).. 
jaja, igår åkte jag alltså till johanna, och vi fixade oss och sånt. 
drog till dessan där det faktiskt var ganska mkt tjejer runt åtta. 
ju senare det blev desto mer folk kom det. 
jag kan svära på att det säkert var 100 pers, tkr fett synd om dig dessan
ah det spårade ut, och vissa är dummare i huvudet än andra! 
julia finns här <3 ah sen drog jag, johanna och vicke på en annan "fest", om man nu kan kalla det för fest. inget vidare drag iallafall, och fyfan vad det luktade. 
vi blev nästan höga på bara lukten? drog därifrån och påvägen ut träffade vi typ ronja agnes och några, och dom hade sagt att det var fest vid hemköp haha(!) 
så vi gick ditåt, men på vägen dit träffade vi några som skulle till donken så vi hänka dom.
haha... runt halv ett gick jag, johanna och ronja hem till johanna och sov där, helt utmattad. idag är jag iallafall bakis och det är inte gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0