försöker att glömma

hejsaan! :D
igår var jag då alltså på ikano med vendela, och vi hade sjukt kul. vendela shoppade och jag fick gå bredvid och bära påsarna. sen när vi åkte hem till vendela bestämde vi oss för att vi skulle sova hos mallan:D så då var vendela tvungen att tvätta håret, och det fick ju då jag göra. förvånar det er? nej skulle inte tro det. sen kom malin och vi tittade på d.h och lite aschberg:p efter det tog vi en flummig promenad hem till malin, tog lite bilder och dampade. jag och malin testade våran kunskap med vendelas nya mobil oxå.
idag vaknade jag sju och kunde inte sova för jag hade fått så jäkla ont i ryggen av att sova på en madrass på golvet, aj aj. somnade om och sen vaknade vid åtta. låg och kollade på vendela när hon sov, sööt! sen gick vi upp och jag har suttit och ändrat alla kontakter i vendelas mobil så det blir förnamn -efternamn och inte tvärtom. vi har precis ätit frukost och nu ska malin duscha, vendela ska dra till stallet och sen sover vi hos mig ikväll. smsa om ni vill ses :)

Kommentarer
Postat av: johanna

oherregud julia, om du hade läst texten så stod det; jag riktar inte den här texten till någon.

dessutom jaha? i mean är det till dig jag ångrar mig? va inte så säker på det, men visst ja de gör ja också, och nej de e inte mitt fel att vi bråkar. och JAG SKREV ALDRIG NÅGOT RIKTAT MOT DIG I TEXTEN du kan verkligen inte förstå det? eh palla er

2009-10-28 @ 12:28:02
URL: http://ht

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0