ensam är stark

go´kväll! ♥
ligger i sängen, lyssnar på "rihanna-cry" och dricker kall oboy. den här kvällen har varit lite psyko faktiskt. snackat med ********* och det som hände igår verkar vara bortglömt nu, hoppas jag, du vet att jag inte menar allt jag säger till dig!!:/
klockan är 22.59 på min dator och jag laddar ner twilight, bröllopsduellen, friday the 13th och 17 again till cypern.. hoppas dom funkar att spela upp iallafall!! aja, nu ska jag lägga mig.
börjar ju kvart i nio, men måste upp vid sju, och jag är så trött så den här tiden blir bra! jag hatar dessutom oktobermånad för den påminner så mkt om *han* ♥

bjuder på en finfin bild från 14 oktober förra året!
då var det iallafall en lycklig tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0