Du säger ingenting, det säger allt

hej hej hej. ♥
började med orientering i vidingsjö och våran starttid var 09.07 men jag och andrea startade 09.19 känns bra! orienterade iallafall typ hela med lovisa och johanna. OCH DET SPÖREGNADE. 
sen åkte jag och andrea hem till henne och åt och sånt.. sen åkte vi tillbaka till skolan, när klockan var fem över halv ett började våran hemkunskap
vi skulle göra sockerkaka och min är inte kattmat
sen blev det so, och gjorde typ ingenting som vanligt... BTW vi fick daim/japp hihihihi. 
sen kom mamma och hämtade mig.
imorgon är det äntligen fredag, börjar dagen med teater i stan 10.00 och när vi kommer tillbaka har vi teknik men vi ska typ till landeryd för att kolla på något. 
sen är det elevens val, eller är det det? 
iallafall, fett slapp dag! fast måste leta upp några lärare angående läxor till nästa vecka...

allting gick så snabbt... "come to a decision. do you want me or not?"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0