dina händer ber mig sova över

♥shoo breeee!
haha... skola idag, och det var sjukt jobbigt att gå upp fastän vi hade sovmorgon.
gick dom två första lektionerna fram till lunch - so och bengelska - sen orkade inte jag mer.
jag är sjuk nu typ, är genomförkyld, huvudvärk, feber tror jag och ont i magen.
usch dt här suger. 
imorgon var det planerat för omprov och so-redovisning, får se om jag kommer.
nu blir det iallafall att plugga engelska, so och matte! not so funny...
/btw, min mobil har varit ur funktion idag, så om ni smsat eller ringt mig
och jag inte har svarat, är det för det inte funkat. men nu funkar det igen!
hurra! haha... nej men nu ska jag ta en ipren, lyssna på melissa horn♥ och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0