Är kärleken borta eller har jag blivit blind?

Den här bloggen är som en dagbok för mig. 
Jag skriver ner mina tankar och känslor.
Då är det skönt att inte hela Sverige läser den.

Jag tänker så mycket nu för tiden.
Jag tänker på tiden som varit, då vi tjejer var tillsammans hela tiden. Jag tänker även på tiden som kommer, hur kommer det gå? Jag tänker på mina betyg, hur jag ska arbeta upp dom. Jag tänker på kärlek, jag tänker på kompisar, jag tänker på allting som försigår i mitt liv.
Om jag kunde, så skulle jag ta mig tillbaka till förra hösten. Då jag och "mummels" var oskiljaktiga, oslagbara, var tillsammans varje dag i skolan. Då jag var tillsammans med J och jag mådde så himla bra. Ja visst, nu mår jag ju bra. Men det har gått så fel för mig. Jag har fått gå igenom så mycket sen ett år sedan. Det var inte såhär det skulle bli. Allt blev helt annorlunda än vad vi hade planerat. Grej efter grej. & jag och mina kompisar fick inte ens gå tillsammans i klassen. Jag var så himla arg på rektorn, och jag är fortfarande det. När hon hälsar i skolan bakom sin falska fasad. Usch ryser jag bara tänker på henne. Hennes idé alltihop. Vi fick bygga upp våra självförtroende gång på gång efter allt som hände. Skolan blundade för allting.. Vi har klarat mycket tillsammans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0