-

För ett år sedan.
Hur gammal var du? - 14
Vilken klass gick du i? - 7b2 <3
Vad hade du för hårfärg? - blondt, sen färgade jag till brunt
Hur lång var du? - fortfarande 1,59
Vem var du kär i? - jimmie
Hade du någon pojk/flickvän? - aah
Vad brukade du göra på fritiden? - kompisar typ
Vilka umgicks du med? - mummelsgänget och izabella! saknart
Hur såg du ut? - F J O R T I S, tyvärr
Var allt bättre då? - tiden innan allt blev skit, ja!
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - jaa, jag vill göra så mkt gjort och ogjort.
Har du förändrats? - jaa, det tror och hoppas jag.
Nu.
Hur gammal är du? - 14 
Vilken klass går du i? - 8c1
Vad har du för hårfärg? - blondt, uek
Hur lång är du? - fortfarande 1,59
Har du någon pojk/flickvän? - nej
Vad brukar du göra på fritiden? - plugga, nörda datorn och vara med kompisar så ofta jag kan
Vilka umgås du med? - vardagarna blir det mest andrea, och på helgerna blir det allt möjligt folk!
Hur ser du ut? - cp
Har du.
Kysst någon? - aah
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - nej
Ljugit för en bra vän? - kanske
Svikit någon? - det har säkert hänt
Fuskat på prov/läxförhör? - jaa
Blivit kallad Bögjävel? - nej, hah
Kallat någon Bögjävel? - det har jag säkert haha
Druckit alkohol? - aa
Vem.
Skrev du senast till på msn? - carl
Kramade du senast? - ngn i helgen. ronja tror jag
Kan du lita på till 100%? - andrea, louise, towe, malin, vendela, linnea
Är den finaste personen som finns? - mina kompisar, hallå!
Vill du vara med just nu? - vet inte.. 
Ringde dig senast? - vendela
Skickade ett sms till dig senast? - andrea
Skickade du ett sms till senast? - andrea
Vad.
Drack du senast? - saft
Köpte du senast? - tuggummin
Gjorde du igår? - var hos johanna
Ska du göra imorgon? - omprov, sen vet jag inte
Vill du göra just nu? - bli frisk, få mvg++ på alla prov och få allt bra! (som det skulle ske)
Åt du senast? - två vindruvor
Är närmast dig som är rosa? - MIN MOBIL <3
KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN.
Du är kär nu - ah
Du har sårat nån så de börjat gråta - ah :(
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - kanske, är inte helt säker
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej
ÄRLIGHET.
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - aa
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - aa
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - aa
Jag har en hemlighet som ingen vet - vet inte...
Jag har fuskat i ett spel - jao
Jag har struntat i ett prov - aa

DÅLIGA TIDER.
Jag har druckit alkohol -  ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - beror på
Jag kan inte svälja piller - joo
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - aa
Jag har vaknat gråtande - nej
Jag har somnat gråtande - aa

DÖDEN.
Jag hatar begravningar - jag har aldrig varit på någon
Jag har sett någon dö - no way dude
Någon nära till mig har försökt begå självmord - vet inte
Någon nära till mig har begått självmord - nej

Kommentarer
Postat av: andrea

julia du är fortfarande fjortis :) dream on bby

2009-10-19 @ 19:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0