where did I go wrong? I lost a friend...

Jag börjar undra vart livet och kärleken är påväg.
Jag menar... Vad har jag gjort för att förtjäna allt dehär? Okej, jag är inte världens bästa, I know that men jag förlorade nyss min bästa vän, jag har förlorat den jag älskade mest för säkert all framtid.. Jag vet det låter konstigt men det är så. Om det bara skulle vara en liten tonårskärlek, varför håller kärleken så jävla länge för Dig då? Jag har mina närmsta kompisar, dom stöttar verkligen mig till max, men det räcker inte alltid till. Jag vill få ut mer utav livet, men det får jag inte med den här inställningen. Jag frågar mig hela tiden, är jag lycklig eller inte? Jag vet inte. Men jag vet att jag inte vill ha det såhär, och Ni vet att jag gör allt för att få tillbaka det! 
Johanna. Jag är ledsen, så himla ledsen, att det blev såhär. Jag vet inte ens varför, vad gjorde jag för fel? Jag älskar dig och det är jobbigt att försöka undvika dig i skolan när jag alltid gick med dig. Hur kan ens liv bara förändras på en sekund? Varför blev just mitt liv såhär komplicerat för? Jag förstår mig verkligen inte på mig det..
& ******, du läser inte det här men om du ändå råkar göra det så vet du nog direkt att det är till dig. Du vet att jag saknar dig, jag vill bara ha dig hos mig. Dina armar runt mig. Jag älskar ju dig...


tryck på bilden för o komma till johannas blogg

Kommentarer
Postat av: wictoria

du har råkat skriva förlorar ist för förlorat;/

men du är ju med jimmie fortfarande ju?

& synd att det blivit som det blivit ..

2009-11-02 @ 22:43:30
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Postat av: jå

hm, finns ju inte mycket att säga

2009-11-04 @ 01:28:07
URL: http://jcarolinakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0