This love I feel for you goes on and on

Hejsvejs! Kom precis hem ifrån ekholmen efter en mycket fartfylld kväll host. nej men jag och bella hade mycket att snacka om och det var riktigt skönt! ssaknar verkligen tiderna med den bruden. hoppas på årets jullov igen, för förra var grymt värt! :D jaja nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik och jag är astrött, ska nog sova snart faktiskt för måste vara utvilad imorgon, hela jävla släkten kommer *suck* jobbigt... ska kanske vara med jimmie oxå om jag hinner det för måste även plugga matte och fysik me love! mh, märker att jag inte har något roligt att skriva så ska sluta nu men ha en fortsatt trevlig kväll/natt.. pöss!


Kommentarer
Postat av: louise

söt bild :)

2009-11-15 @ 19:26:28
URL: http://lojssaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet vad du kan skriva om :) . hur man lägger upp ett klipp från youtube !

2009-11-15 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0