tar det du vill ge, och ger det du vill ha.

hej!
sov ju hos evelina igår, och vi hade skitkul/mysigt! man kan väl säga at vi festade för oss själva mitt ute i ingenstans(a) men det funkar faktiskt. drack i lagom mängd, och dunkade hela kvällen. eftersom hon har en egen lya är det sjukt najs oxå!;) vi snackade om massor, och det var jäkligt skönt. vi vart även riktigt trötta runt tolv, så då satte vi på en film. evelina somnade under filmen men jag kollade klart.. imorse gick vi upp runt tio-elva och chillaaade! sen kom min pappa och hämtade mig, så åkte vi in till ikano. skulle köpa skor men det finns bara i storlekarna 35,38,39,40,41. braaaa! nej.. men iallafall. kom hem med en tröja och leggins. 
ikväll vet jag INTE vad jag ska göra, jag får damp!
min och evelinas favoritlåt, ja!!

Kommentarer
Postat av: evelina

asså bäst bäst bäst, jag älskar dig ditt mango!! <3

2009-11-07 @ 14:18:23
URL: http://www.unstoppable.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0