sho

heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, jag vet inte vad jag ska skriva men jag hade lust :D jag måste bara skriva av mig. blir så sur på dom äldre som inte vet hur dom ska behandla situtationerna när vi är inblandade. jag nämner inga men jag svär på att jag kommer få skit för det här ändå, men jag talar iallafall sanning till skillnad från er. jag tycker inte om er, och det står jag för, men att hitta på grejer vi har "sagt" för att vi är med nån ni vill vara med är bara för lågt. ni kan ju komma tillbaka när ni mognat till osv för jag vill inte ha med er och göra och det sa ni oxå men låter oss aldrig vara ifred, låt oss leva våra liv så får ni leva era liv! :s
och att lova att ni ska sluta lägga ut grejer på bdb, så menar vi ju överallt på internet. då går man inte över till facebook och tror att vi inte får reda på något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0