played cool, but i knew you knew.

godmorgon typ!
gårdagen blev ganska cp, haha. vi gick som sagt ut, cyklade och hade allmänt roligt. b1, b2 och b3!! jag smög på folk som inte ens fanns och ah. nu ska vendela och malin åka hem, och min dag ska bestå utav pluggggg plugg plugg! kanske ska städa oxå, så det blir lite fräscht i mitt rum. imorgon är det skola och jag har sov morgon till tio i tio, men jag ska göra min so-redovisning och är inte pepp. på tisdag är det omprov för engelskan samtidigt med vendela, blir att vara med henne efteråt tror jag nog. nej men nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag börja plugga, vi hörs senare♥
people are watching but we dont care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0