onsdagen den 11 november

hejsan mina vänner och lite mindre vänner :)
idag var det skola, och ingen efterlängtad dag men det går bättre för varje dag som går faktiskt, börjar fatta mer och mer i skolan och går in för det mer än för ett halvår sen!! då kunde jag inte koncentrera mig på något, det kändes som hela min värld var förstörd för jag inte fick gå med mina älsklingar, men nu har jag börjat lära känna dom andra, men ett plus skulle vara att få gå med alla. jaja, inte det jag skulle skriva men ah, nu fortsätter jag. började med so, och jobbade med landet - frankrike. sen blev det svenska, jobbade med teatern igen och det går inte framåt för oss haha, vi ändrar på den hela tiden men till något bättre vet jag inte? felix fick för sig att han skulle börja spruta med ngt man tvättar fönster med ngn konstig blandning på mig, så jag blev helt blöt i håret och på ryggen haah sen kom en lärare och då tog dt slut :) sen blev det mentorstid, pluggade på engelska glosorna och yea dt gick bra. sen blev det idrott som faktiskt är helt OK, hade volleyboll. sen vidare  till matsalen med mina tjejer, dampigaste dampet eller vad säger ni? men man blir ju som man umgås och jag har varit ganska mkt med malin och vendela på sistone... ;) sen rullade det på med kemi, bild och eng. äntligen var dagen slut!
jag har precis suttit ute och tagit mig en cigg, tänkt över mitt liv och så. jag erkänner att jag inte är stolt över vissa val och misstag jag gjort men jag ska fixa till dehär. nu känns det som jag och andrea är sams igen efter alla skratt vi har haft i skolan och det är så skönt, menade egentligen ingenting i texten jag skrev om henne och även om vi är så olika så funkar det inte utan varann, eller hur känner du? sen vidare till johanna som jag saknar, jag menar. vi har haft våra stunder, både bra och dåliga men jag älskar dig för den du är och det hoppas jag du förstår, men nu hänger det här på dig johanna, det är du som får göra valet om du vill ha mig som en vän eller inte. i love you, do you love me still?

Kommentarer
Postat av: jå

ja jag älskar dig fortfarande....men, vet inte hur ja ska göra, blir så jävla förvirrad hela jävla tiden...

2009-11-11 @ 18:54:16
URL: http://jcarolinakerblom.blogg.se/
Postat av: jå

ja jag älskar dig fortfarande....men, vet inte hur ja ska göra, blir så jävla förvirrad hela jävla tiden...

2009-11-11 @ 18:54:17
URL: http://jcarolinakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0