nästa vecka blir ett helvete.

oj vilket långt inlägg det blev alldeles nyss men jag hoppas ni orkar läsa, även om det inte är det mest intressanta som finns men jag är ledsen, mitt liv blir nog inte mycket roligare? hur ska jag orka skolan nu egentligen, den här dagen förstörde nästa vecka ska jag tala om för er ;( 
måndag: allaktivitetsdag, och fysik-muntligt.
tisdag: omprov/prov hemkunskap.
onsdag: kemiprov (!!!!!!!!!!!!), vara klar med bilden.
torsdag: ingenting än så länge!
fredag: engelska prov. 
fattar ni vad jag kommer plugga nästa vecka? blir nog fan inget bloggande under dom dagarna... ledsamt eller hur? ni älskar ju att läsa min blogg! :) men vi får hoppas att jag överlever veckan, och nu är det extra jobbigt när vi kommer in i en sån mörk period, jag längtar tills den 22e december då det blir jullov, långt kvar men ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta hur många läsare du har om dagen? ;) Ta upp det i bloggen vetja xd

2009-11-11 @ 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0