lyckad kväll igår!

godmorgon! 
hade tänkt att berätta lite om gårdagen nu då! ready? here we go..
först kom vendela, och då duschade jag och när jag kom ut igen hörde jag malins röst oxå, sweet :) vid halv sju åkte mina föräldrar iväg och då vare freeeedooom! vi började med att göra tacos, omg jag är bäst på dt hihi. sen hade vi as kul vid matbordet men det är ju inte så ovanligt menar jag. efter det fixade vi oss lite eller det kanske var innan? jaja sen dunkade vi som fan, gjorde lite allt möjligt. senare vid kanske halv elva gick vi ut - jag i gummistövlar, shorts, och en väst. vendela i rosa mjukisbyxor, min mammas? skor, och inget smink omg. malin var vanlig hah. - och träffade min granne felix, mkt trevligt bara att han alltid mobbar mig men jag älskar han endå:) efter det skulle jag och malin gå och träffa amel och vendela skulle vara kvar hos mig för hon orkade inte följa med, men hon vågade inte vara hemma hos mig så hon försökte få över felix men nae hah! sen hade i verkligen adhd adhd adhd hela kvällen, stackars amel.. vid tolv åkte amel då sa vi heeeeeeejdå:) och efter det sa mamma att hon och pappa skulle komma vid ett? så vi tog bort sminket (jag hade största huvudvärken och ont i halsen,undra varför) la oss i sofforna och kollade på film! sen stängde jag av filmen för alla somnade, och när jag höll på att somna väckte mamma mig vid halv tre(y) möms. sen sov jag fram till 05.05 för då ringde jimmie? pratade med han vet inte hur länge, halvsov hah. jaja imorse hade malin åkt för hon skulle till kyrkan HA, och jag ska rida med vendela idag! oj vad långt inlägg det blev men jaja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0